Anunțuri

ANDPDCA/Anunț de recrutare și selecție personal pentru posturi înființate în afara organigramei – Proiect SINA


ANUNȚ DE RECRUTARE ȘI SELECȚIE DE PERSONAL

pentru posturi înființate în afara organigramei pentru desfășurarea de activități în cadrul proiectului „Sistem Informatic Național pentru Adopție” – SINA finanțat din Programul Operational Competitivitate, cod SMIS 2014+: 131382

  1.  Informații generale:

Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții (ANDPDCA), implementează Proiectul „Sistem Informatic Național pentru Adopție” – SINA, în calitate de lider, în parteneriat cu Ministerul Muncii și Protecției Sociale (MMPS) (Partener 1) și Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor (MTIC) (Partener 2), cu finanțare externă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul Programului Operațional Competitivitate, Obiectivul Specific OS 2.3 – ”Cresterea utilizarii sistemelor de eguvernare”, Acțiunea 2.3.1. ”Consolidarea și asigurarea interoperabilității sistemelor informatice dedicate serviciilor de e‐guvernare tip 2.0 centrate pe evenimente din viața cetățenilor și întreprinderilor, dezvoltarea cloud computing guvernamental și a comunicării media sociale, a Open Data şi Big Data – SECȚIUNEA E-GUVERNARE ȘI OPEN DATA”.

Obiectivul general al proiectului constă în implementarea nivelului 4 de sofisticare pentru serviciile electronice care vizează evenimentul de viaţă „Adopţia”, crearea unui model unificat de date şi a unui vocabular contextual românesc specific domeniului. Scopul acestui proiect constă în realizarea unui sistem informatic, disponibil la nivel naţional, care să permită cetăţenilor şi instituţiilor cu responsabilităţi în domeniul protecţiei drepturilor copilului şi adopţiei (Ministerul Muncii şi Protecției Sociale, Autoritatea Naţională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii şi Adopţii, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Serviciul Public de Asistenţă Socială etc.) accesul la servicii electronice, informaţii şi schimb bidirecţional de date între aceştia.

Obiectivele specifice vizează:

  • Oferirea unei interfeţe web cu nivel 4 sofisticare cetăţenilor dar şi altor actori implicaţi în procesul de adopţie naţională şi internaţională;
  • Constituirea dosarului electronic al copilului (DEC), inclusiv în etapele premergătoare adopţiei: Prevenire, Protecţie specială, Adopţie (PPA), precum şi în etapa de monitorizare post-adopţie. Dosarul va fi constituit şi gestionat colaborativ, pe niveluri ierarhice specifice, de către entităţile implicate în procesul de adopţie;
  • Asigurarea accesului actorilor interesaţi, cetăţenilor potenţial adoptatori la informaţii actualizate cu privire la reglementările, procedurile, standardele şi etapele necesare pentru adopţia unui copil. Securizarea accesului la informaţiile din sistemul informatic cu aplicarea politicilor de securitate specifice , profilelor de identitate şi soluţiilor de gestiune a accesului, integrarea şi comunicarea cu sistemele externe;
  • Implementarea serviciilor online G2C / G2G în domeniul adopţiei (G2C – Government to Citizen; G2G – Government to Government)
  • Crearea unui cadru de interoperabilitate cu alte instituţii implicate în domeniul adopţiei şi în activităţile premergătoare acesteia (MMJS, Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Justiţiei etc.);
  • Migrarea bazelor de date şi arhivelor electronice ale sistemelor informatice ale ANDPDCA (CMTIS – Child Monitoring and Tracking Informational System şi RNA – Registrul Naţional pentru Adopţie, Aurora), care vor fi înlocuite de noul sistem informatic (SINA).

  1. Obiectul anunțului de selecție:

Pentru derularea proiectului „Sistem Informatic Național pentru Adopție” – SINA, ce se va realiza în perioada 2020-2022, Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții (ANDPDCA), cu sediul în Bd. Magheru nr. 7, sector 1 București, demarează procedura de recrutare și selecție a personalului angajat pe perioadă determinată pe posturi în afara organigramei, după cum urmează:

– 1 post Manager proiect – cu o medie de 4h/zi, maximum 84h/lună (maximum 31 de luni);

– 1 post Responsabil logistică – cu o medie de 4h/zi, maximum 84h/lună (maximum 24 de luni);

– 1 post Administrator sistem (aplicații, aplicații web) – cu o medie de 4h/zi, maximum 84h/lună (maximum 24 de luni);

Termen depunere dosare candidați: 21 mai 2020, ora 14.

Mai multe informații

Anexa 1 la procedura- cererea de înscriere candidați

Anexa 2 la procedura- formular de disponibilitate

Anexa 3 la procedura – acord prelucrare date cu caracter personal

Bibliografie



Informație preluată din Ministerul Muncii și Protecției Sociale

Link Articol Ministerul Muncii și Protecției Sociale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *