Anunțuri

ANUNȚ DE RECRUTARE ȘI SELECȚIE DE PERSONAL pentru posturi înființate în afara organigramei pentru desfășurarea de activități în cadrul proiectului “Sistem Național de Management privind Dizabilitatea – SNMD”, finanțat din Programul Operațional Competitivitate, cod SMIS 2014+: 127682


 

 

Informații generale:

Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții (ANDPDCA), implementează proiectul “Sistem Național de Management privind Dizabilitatea – SNMD„, finanțat din Programul Operațional Competitivitate, cod SMIS 2014+: 127682, în calitate de lider, în parteneriat cu Ministerul Muncii și Protecției Sociale (MMPS) (Partener 1) și Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) (Partener 2), cu finanțare externă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul Programului Operațional Competitivitate, Obiectivul Specific OS 2.3 – ”Creșterea utilizării sistemelor de e-guvernare”, Acțiunea 2.3.1. ”Consolidarea și asigurarea interoperabilității sistemelor informatice dedicate serviciilor de e‐guvernare tip 2.0 centrate pe evenimente din viața cetățenilor și întreprinderilor, dezvoltarea cloud computing guvernamental și a comunicării media sociale, a Open Data şi Big Data – SECȚIUNEA E-GUVERNARE ȘI OPEN DATA”.

 

Obiectivul general al proiectului constă în dezvoltarea și implementarea unei platforme naționale centralizate, pentru colectarea, stocarea și distribuirea informațiilor referitoare la cazurile persoanelor cu handicap (adulți și copii cu certificate de încadrare în grad și tip de handicap sau care sunt la prima evaluare privind obținerea certificatului) către autoritățile publice centrale și locale, beneficiari individuali și parteneri instituționali.

 

Obiectivele specifice vizează:

  1. Creșterea eficienței activității Autorității Naționale pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții (ANDPDCA) și Comisiei Superioare de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap (CSEPAH) (la nivel central) și DGASPC-uri (direcțiile generale de asistență socială și protecția copilului la nivel județean și a sectoarelor municipiului București) / Comisiilor de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap și Comisiilor pentru Protecția Copilului la nivel județean și ale sectoarelor municipiului București (CEPAH) prin implementarea unui sistem informatic de management de cazuri care să permită utilizatorilor înregistrați din cadrul ANDPDCA, CSEPAH, DGASPC, CPC și CEPAH să creeze și să gestioneze dosarele persoanelor adulte și a copiilor cu dizabilități, să urmărească, în mod centralizat, capacitățile de la nivelul centrelor rezidențiale și nerezidențiale de protecție socială și să permită utilizatorilor înregistrați din cadrul ANDPDCA să aibă acces mult mai rapid la informațiile înregistrate în noul sistem informatic de la nivelul DGASPC-urilor.
  2. Eficientizarea activității de la nivelul ANDPDCA și DGASPC-uri prin introducerea de funcționalități de gestionare informatică a activității de tip registratură (intrare-ieșire) on-line pentru/către cetățeni, mediul privat și alți parteneri instituționali și fluxuri automate de documente. Se va urmări automatizarea atât a fluxului de intrare on-line a cererii, formulare și alte documente de tipul transmiterilor/înregistrărilor on-line efectuate, precum și fluxul de ieșire pentru transmiterea on-line a răspunsurilor, planificărilor (de ex. la comisia de evaluare adulți și copii etc).
  3. Eficientizarea activității de la nivelul ANDPDCA, CSEPAH si DGASPC-uri, inclusiv CEPAH si CPC, prin introducerea de funcționalități de scanare și arhivare electronică a dosarelor persoanelor adulte și a copiilor cu dizabilități, permițându-se astfel și urmărirea și consultarea lor în format electronic.
  4. Centralizarea managementului obligațiilor de plată a drepturilor acordate persoanelor adulte cu dizabilități, rezultând astfel o diminuare a posibilității apariției de erori și fraude, SNMD urmând a gestiona listele cu obligațiile de plată care vor fi transmise către ANPIS pentru execuția efectivă a plăților, fie direct către beneficiari, fie direct către furnizorii de servicii.
  5. Eficientizarea interacțiunilor între ANDPDCA, CSEPAH, DGASPC-uri și CEPAH-uri cu beneficiarii direcți (cetățenii) din domeniul protecției persoanelor adulte cu dizabilități, prin crearea de interfețe bidirecționale prin care se pot depune cererile și dosarele în format electronic (scanat), care să permită urmărirea stadiului aprobării dosarului și transmiterea (tot electronic) a deciziei analizei dosarului.

Obiectul anunțului de selecție:

Pentru derularea proiectului “Sistem Național de Management privind Dizabilitatea – SNMD”, ce se va realiza în perioada 2019-2021, Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții (ANDPDCA), cu sediul în Bd. Magheru nr. 7, sector 1, București, demarează procedura de recrutare și selecție a personalului angajat pe perioadă determinată pe posturi în afara organigramei, după cum urmează:

 

1 post manager de proiect – cu o fracțiune de normă de 4h/zi (maximum 5 luni).

 

Termen depunere dosare candidați: 08 martie 2021, ora 14.

 

Mai multe informații

Anexa 1 la procedura- cererea de înscriere candidați

Anexa 2 la procedura- formular de disponibilitate

Anexa 3 la procedura – acord prelucrare date cu caracter personal

Bibliografie



Informație preluată din Ministerul Muncii și Protecției Sociale

Link Articol Ministerul Muncii și Protecției Sociale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *